Pravilnik o vračilih
Vračilo v 14 dneh – odstop od pogodbe
Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prevzemu blaga odstopi od pogodbe brez kakršnekoli odškodnine, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti ali na kontaktni elektronski naslov: info@stop-popust.com. Kupec je dolžen podjetju vrniti ali izročiti blago nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po pisnem obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Priložena mora biti kopija računa. Edini strošek, ki ob vračilu bremeni kupca je strošek vračila blaga.
Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo tukaj:
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:
- pri pogodbah o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe
- pri pogodbah o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- pri pogodbah o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat
- pri pogodbah o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo kupcu ne daje več pravic, kot sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako kupec ne more in ne sme prejeto blago neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na pokušnjo, kjer je preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Kupec tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Pravica do odstopa od pogodbe ne daje kupcu nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.
Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila ob nakupu koriščena promokoda, se ta sredstva upoštevajo kot znižanje končne cene in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.
Felix Trade d.o.o. kupcu, ki odstopi od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila. Denar mu vrne takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom kot ga je uporabil potrošnik, razen če je kupec izrecno zahteval drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Vračilo artikla zaradi uveljavljanja stvarne napake
V primeru stvarne napake ali poškodbe pošiljke med dostavo, ima kupec pravico uveljavljat reklamacijo.
Obrazec za vračilo artikla zaradi uveljavljanja stvarne napake je na voljo tukaj.